I fixar-tagen

Blev en heldag inne för min del idag. Ensam hemma och har inte riktigt haft orken att gå ut. Funderar på om jag ska ta en kort, kort promenad om en stund - känner att jag behöver lite frisk luft! Har hållt på och grejat en del här hemma nu när orken föll sig på, väntar på att sängkläderna ska torka sedan är spjälsängen nybäddad och redo för bebis ankomst! :) Ställde upp den bredvid min säng också där jag tänkt ha den i början, den fick precis plats och det blir helt okej att ha den så ett tag. Sedan tvättar jag lite bebiskläder också, det som ska med till sjukhuset och annat som är sprillans nytt. Får nog fortsätta tvätta resterande en annan dag, maskinen här på det nya stället är så sjukt SEG. En 40 tvätt SNABB tar 1 timme och 50 minuter! Kan ni fatta eller? Jag måste ju bara göra fel, kan inte stämma...

Fått slängt ner massa skräp i påsar också så får R hjälpa mig med det imorgon. Det blir ju en del kartonger och plast efter alla nya saker, allt är ju så fint inpackat - kuddar och täcken och sängkläder och spjälsäng och bord och gud vet allt... Det blir en del att slänga iallafall, men skönt att få bort det! Nu börjar det bli golvyta inne i barnkammaren äntligen :).

Slänger nog in en bild senare på nybäddade spjälsängen, bara jag kommer ihåg att fota! Det blir bäddat med Lyndmyrs "Älskling", vitt med röda stjärnor! Hur fint som helst. Och en gallerfilt på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0