15 april

Blä. Illamående. Sitter och har känslan av att vilja spy men vet att det förmodligen bara är känsla och ingenting som kommer hända. Så har det ju varit till och från över en vecka nu. Det är tydligen inte helt ovanligt att illamåendet kommer tillbaka såhär mot slutet.

Hittade en bil igår, den översteg vår budget lite men jag är väl 99% säker på att den ska bli vår ändå. R godkände beloppet och sa att valet är mitt. Ibland hatar jag när han säger så, att jag får bestämma. Ibland vill man inte bestämma själv, men pappa tycker bilen är ett kanonköp så det är nog dumt att inte slå till! Har till imorgon senast klockan 12 att bestämma mig, då ska jag ringa bilfirman och säga ja eller nej. Så den är reserverad till mig fram tills dess!

Idag ska vi försöka få bytt till sommardäck på gamla bettan, får ju inte köra med vintersulor imorgon och det är lite synd för ska vi sälja bilen så blir det med vinterdäcken för sommaräcken är sprillans nya och dem säljer jag hellre separat isåfall! Men det är bara att sätta på dem tills det är dags att göra sig av med henne, någon där ute vill säkert ha henne tills hon inte rullar mer ;)

15 april idag - 15 maj är bebis beräknad! Sjukt vad tiden gått fort nu när jag tänker tillbaka... trots sjukskrivning och tråkigt att gå hemma flera månader. Alltid bra när man har något att se fram emot och längta efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0