Vackert att vara gravid!

Det är verkligen något speciellt med att vara gravid. Det är verkligen vackert. Även om jag vissa dagar har humöret längst ner i botten och hatar allt med min otympliga kropp så kan jag inte ungdå att förundras över hur mycket, och hur stolt jag är över den växande magen.

Fick ett tips av min svägerska om en fotograf som söker gravida kvinnor att fota, det är gratis och man får bilder om han i gengäld får lov att använda sig av fotona i sin portrfolie. Jag vill verkligen ha en gratis, proffsig plåtning! Så ska ta och skicka iväg det där mailet till honom snart som han ville att jag skulle skicka.

Men här ska ni få se några bilder jag hittat fram som inspiration till plåtningen då han ville veta hur man skulle kunna tänka sig. Jag tycker korten är så vackra och låter dem tala för sig själva;











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0