Sedär ja :)

Vi vill byta köksbord då vi har ett i glas och dels så är det ju inte det mest idealiska när man har barn och dels så är jag sååå trött på glasbord! La ut bordet till försäljning på lite köp och säljsidor på facebook för att se om jag kunde få napp - hellre sälja eller ge bort än att slänga känner jag. Fick inget napp på 300 kr så sänkte till 250 eller bud, då får man stolarna med (en är tyvärr trasig). R hade en vän som kunde tänka sig ta det också vet jag så visste att vi förhoppningsvis blir av med det oavsett men nu skrev en tjej och var intresserad! Så nu blir vi av med det vilket som, får bara höra med R´s kompis först så han inte ställt sig in på att få det för då är det såklart hans! Men skrev till tjejen att vi har ett matchande soffbord också om hon är intresserad... HOPPAS! Vill ha nya möbler men då måste vi bli av med dem gamla först. :) Så nu får vi hoppas att vi kan bli av med detta och köpa nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0