Underbara vän

Har spenderat största delen av dagen med min äldsta och bästa vän Emma idag, en tjej jag har väldigt speciella band med! Det kan gå år innan vi pratar men allt är som vanligt så fort i hörs - det är så äkta vänskap ska se ut :)

Hon är iallafall en pärla! Fick med mig två påsar överfyllda med kläder idag, dels massa mammakläder till mig och dels massvis med kläder till bebis. Dessutom sa hon att jag kunde ta spjälsäng, babygym, resesäng, barnstol, gåstol och vagn. Ja, gud vet allt hon överlåter till mig, allt hon har från sina barn! Underbara människa. Tänk vad sjukt mycket pengar vi sparar in på detta... Och så har hon ju någon som förvarar allt åt henne ett tag istället för att ta plats i hennes förråd :) Så nu har jag en hel del att tvätta kan jag lova - tvätta, vika, stryka och dela upp i storleksordning. Ser fram emot det faktiskt! Det blir ett roligt jobb :) Sen ska jag få R till att hjälpa mig rensa förrådet någon dag också, eller rättare sagt, jag får bossa och styra och han får bära och plocka. Låter som en bra deal tycker jag ;) Jag får ju inte ens dammsuga i nuläget så stackarn får det tufft framöver - och jag som inte ens är höggravid än! Huja! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0