Sommaren räddad ;)

I onsdags när i var på MVC hade nya exemplar av tidningen "Medbarn" kommit in så jag roffade såklart åt mig en och tog med hem. På framsidan av tidningen var det en tjej som hade tre olika klänningar på sig - självklart blev jag störtförälskad i den ena! Kollade upp vart klänningarna kom från, såklart det inte jättebilliga märket Boobdesign och det visade sig att den kostade 899 kr. Jag är så löjlig med pengar just nu, vill lägga allt på bebissaker i prinicip och tyckte klänningen var för dyr. Idag tänkte jag på den direkt och satte mig och kollade igen, R sa åt mig att köpa den för vill jag ha den ska jag unna mig det. Det är ju en klänning jag kan ha nu, sista tiden som gravid men bäst av allt så är det en klänning som sitter bra även efter graviditet och är en amningsklänning! Så den lär nog användas flitigt i sommar, min fina långklänning som jag hoppas kommer i mitten på nästa vecka :)

Hur läcker är den inte? Och axelbanden går att ändra till vanliga eller halterneck. PERFECT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0