Vilka vårkänslor!

Men detta vädret är verkligen inte normalt! Vilka vårkänslor jag får idag. Solen skiner, himlen är klarblå och det är inte ens minusgrader. Inte konstigt att blommor och andra växter försöker titta upp. Ibland blir jag orolig att om det kommer en rejäl laddning snö så kommer blommorna titta upp jättesent i vår pga den konstiga klimatförändringen och att de redan är påväg upp. Nåja, vi får väl se - nu ska jag njuta och passa på att älska solen extra mycket efter allt grått och regn vi haft!

Sitter och lyssnar på fina barnvisor som jag gjorde en playlist med på spotify. Bebis vaknade och då tänkte jag att vi ska passa på att lyssna på lite mysig musik - gissa vem som blev stilla och somnade direkt? Tror att någon kommer behöva få en cdspelare och lite skivor om musiken fungerar så bra :) Men det är precis det jag vill, med musik-älskande föräldrar är det inte mer än rätt att bebis också börjar älska det! Speciellt att somna till det, det skulle vara toppen.

Förresten, hittade världens snyggaste skötväska förut. JAG MÅSTE HA DEN! Det tråkiga är att den verkar inte finnas i någon affär, utan måste beställa från nätet. Då blir det en chansning såklart. Vet ju inte hur den ser ut inuti exakt, bara kunnat läsa beskrivningen som visserligen låter bra. Men oj så snygg den är! Jag måste nog köpa den.. Kan ju skicka tillbaka om jag ångrar mig.. Jo, den ska bli min! Därmed basta!


Hur snygg är den inte då? Självklart inspirerad av catwalken och den kommer vara lika snygg att hänga på vagnen som att ha på axeln! Min vanliga handväska kommer bli undanglömd ett bra tag tror jag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0