Vi har blivit med barnvagn! :)

Blev uppringd tidigt imorse av min syster E och stack dit bort på frukostmys med henne och yngsta dottern. Hade en mysig morgon och bestämde oss för att ta en sväng till Backaplan för hon behövde köpa nya bilstolar till tjejerna så tänkte vi en lunch på samma gång. Det slutade med att hon åkte därifrån utan stolar men jag åkte därifrån med en splirrans ny, så fin barnvagn utan att jag ens hade tänkt köpa någon eftersom jag kunde få hennes gamla. Men det var rea på rea så fick den för 1999 kr och då ingick en sovpåse för 0 kr som skulle kostat 799! Världens bästa deal och jag har hellre en helt ny vagn än en väldigt begagnad med tanke på att hon haft den till sina två barn och köpte den begagnad till dem. Så nu har vi ett stort inköp gjort och det bästa är att det är en vagn med både sitt och liggdel så man kan använda den länge, justerbart handtag som kan vara åt båda sidorna, jättelätt att fälla ihop, sittdyna, korg under, en väska på huvan... Ja, jag är sååå nöjd! En svart med beige tyg är det så det passar både kille och tjej :)


Här är vagnen med liggdelen, det är den färgen vi har fast tycker den är ljusare beige i verkligheten


Här är vagnen med sittdelen, dock en svart på bilden men vår är ju beige som sagt!
Im in loooove! Så nu står den i pappas förråd och bara väntar på våren.. :) Pappa blev som ett barn på julafton när jag kom med den, tror någon kommer bli bästa morfar ever.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0