Vagnfilt :)

Tog en sväng till Ikea igår med E och barnen. Fick köpt ett paket med 5 frottéhaklappar till baby och en jättefin, gosig fleecefilt till baby! Älskar den! När trollet kommit så kommer jag åka och köpa en till, nu köpte jag en grön och den ska få pryda vagnen hade jag tänkt. Var en liten figur av en snigel på också :) Men det fanns även blå och rosa, så när trollet kommit så får vi se vilken färg på filt det blir!
Men usch vad ont jag hade efter vi varit på Ikea. Barnen trotsade en hel del och jag med foglossning på det.. Det ska bli skönt att ha en bebis som inte kommer kunna springa omkring på ett bra tag, hinna vänja mig sakta och säkert ;)

Nu är det snart dags för ett besök hos barnmorskan och därefter blir det raka vägen till sjukgymnasten för akupunktur!


Fliten, fast jag har en snigel på min som sagt. Det är orangea sömmar :)


Haklappar för att skydda kläderna som förmodligen kommer bli tillräckligt fläckiga.. :)

Ahhhhh, vad jag längtar efter dig bebis! Snälla, låt tiden gå fort nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0