Tvungen att göra listan.. :)

Hittade en nyårslista jag bara var tvungen att göra, tycker sånt kan vara lite skoj och man får samtidigt tid till att tänka vad som varit bra med det gågna året och vad man ser fram emot och så! So here it comes:

Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
- Åkte till Zakynthos och simmade i blue caves och besökte den fantastiska öde blå lagunen!
Har du några nyårslöften?
- Nej, inte direkt, mer än att jag ska se till att ta tillvara på alla stunder bättre!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
-
Ja, Amanda fick sin efterlängtade William :)

Vilka länder besökte du?
- Grekland, Zakynthos

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Stressat och gnällt över onödiga saker

Bästa minnet från 2011?
- Zakynthos-resan och självklart beskedet om att vi ska bli föräldrar.

Bästa köpet?
- Hmm.. Inte den blekaste faktiskt..

Vad spenderade du mest pengar på?
- Spenderade dem nog ganska jämnt tror jag

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Plusset på stickan såklart! Och att vännerna fick ett plus ett tag efter oss :)
Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
- Miljarder gånger gladare, 2010 var det värsta året i mitt liv.

Favoritprogram på TV?
- Kan inte bara välja ut ett.. :)

Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012?
- En bättre sommar och mer grillkvällar med mina goa vänner

Vad ser du mest fram emot år 2012?
- Att vi två blir tre och världen förändras för alltid :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0