Sjukgymnasten, finally!

Äntligen är dagen här, när jag ska gå till sjukgymnasten och få lite hjälp med min dumma foglossning. Hoppas till tusen att jag får en bra sjukgymnast, men det tror jag nog att jag ska få. De flesta brukar vara väldigt bra. Tänker på min mamma och hennes sambo just nu, dem har det nog gott - De är på semester på Fuertuventura och fick sms när de var framme på hotellet igår, 21 grader i skuggan och de väntade på varsin öl. Mmm.. Kan man låta bli att bli avundsjuk? Det hade varit ljuvligt att få sitta i värmen och bara mysa just nu. Med tanke på vårt kassa väder vi haft denna vinter så är jag trött på det. Grått, regn och blåst. KUL. Jag tycker om snö, och den medför ofta sol och blå himmel så jag hade hoppats på en sådan vinter även i år men icke. Skulle inte förvåna mig om den kommer i februari och ligger alldeles för länge istället. För inte kan vi hoppa över snö och kyla en hel vinter? Det vore sjukt!

Jag har insett hur mycket jag saknat mina smoothies, gjorde en häromdagen med mango, hallon och banan - ljuvligt! Så ska köpa så jag har ingredienser till det hemma, det är ett perfekt mellanmål när man blir småhungrig - för det kan jag lova att jag blir stup i kvarten nu :) Snacka om att bebis växer med tanke på min ökade hunger, men jag märker hur h*n växer varje dag och det är bra det. Då äter jag gladeligen lite extra :) Sålänge min bebis har det gott i magen och växer som planerat!


Tänk att jag har badat där, i den fina blå lagunen. Klättrat runt skeppet och skrivit våra namn på det. Känns nästan overkligt när man tittar på bilden såhär..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0