Lång dag

Oj vilken lång dag det blev för mig. Amanda ringde och sa att vi kunde ses över en lunch ändå, så det blev en tripp till Ikea för lunch och umgänge. Hennes son är så söt och glad hela tiden! En rikig liten going :) Jag blev otroligt trött i kroppen, främst ryggen såklart, av att gå där inne så det fick inte bli så långvarigt. Fick med mig ett par nya gardiner hem, som jag så länge velat köpa men alltid tvekat. Ett par riktigt bra öljettlängder i sandfärg/beige som är både ljuddämpande och ljuståligt vilket betyder att man kan dra för dem om solen tränger sig på i fel lägen. Toppen! Så hoppas att kroppen orkar pilla lite med det imorgon, nu får julgardinerna åka ner.

När jag kom hem från Ikea gjorde det sanslöst ont i ryggen och allt som har med bäckenet att göra. Kastade mig i sängen och låg och ojade mig en stund tills jag slumrade. Skönt! Sedan väckte R mig och undrade om han skulle göra mat, perfekt. Mat blev det, Thomas kom förbi en sväng och pillade med datorn för femitelfte gången sedan när han gick satte vi på första delen av en väldigt spännande, ny svensk film. Kriminaldrama. Minns inte vad den heter nu men den verkar bra men jag orkar inte se andra delen direkt efter eftersom jag är så gräsligt trött jämt så den får vi spara tills imorgon :)

Nu är det natti natti för min del, dags att gosa ner sig och känna en bebis som vaknar en stund innan jag somnar.. :)


Dessa ska alltså få pryda vårt fönster ett tag framöver. Tror jag kommer bli mer nöjd än på länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0