Kungälv?

Så, nu var det gjort också ja. Varför ska jag alltid komma på saker så himlans sent? Nåväl, har iallafall precis registrerat mig på kungälvsbostäder som sökande - vi kan ju trots allt tänka oss att bo där också så det är lika bra att söka på alla ställen man kan tänka sig. Större chans då. Dock räknar dem ju köpoäng precis som alebyggen, smart av mig att komma på det NU när vi helst ville flytta redan... Igår? Lär väl aldrig få ett erbjudande om att komma på visning men det är bara att ha is i magen och hoppas. Nu har jag ju iallafall tre säkra hyresrättsföreningar registrerade, kan vi inte bara få en lägenhet snart så jag slipper oroa mig för allt detta? Hoppas verkligen det kommer in något i veckan, ska ringa ett av hyresbolagen i slutet av veckan som kommer, och håller alla tummar och tår att det har ramlat in något till oss... :)

Snöigt och fint ute fortfarande, tack och lov. Dock snöar det inte idag. Lite halvmulet men det är ju vitt och fint ute :) Jag ska försöka orka få all disk gjord idag, började imorse och tänkte fortsätta nu. MÅSTE verkligen rycka upp mig och få lite saker gjorda, foglossningen är ju trots allt bättre så jag orkar mer än jag gjorde för en månad sen. Får väl se om läkarn tänker sjukskriva mig fram till havandeskapsperioden börjar, men alla på jobbet sa att jag inte bör komma tillbaka för då blir det värre för mig igen. Troligtvis är det väl så. Suck. Jaja, bara att stå ut, bara energin infinner sig så ska det nog bli lättare :) Behöver köpa flyttlådor snart också, lika bra att börja packa - jag ställer mig in på det bästa positiv som jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0