Jag drömmer, jag längtar, jag saknar, jag älskar!

Ahh vilken drömvärld jag är i - eller längtar till? Eller, svårt att sätta ord på känslorna jag har just nu. Jag vill så fruktansvärt mycket ha vår, jag vill att solen ska börja värma, blommor ska börja visa sig i alla rabatter och skogar, fåglarna ska börja sjunga kärlekssånger för oss om att sommaren är påväg.. Jag vill åka och fiska en vacker vårdag vid havet, bara njuta av lugnet och sällskapet och hoppas på fisk. Jag vill att våren ska komma för då ska jag få träffa den personen jag saknar (utan att ha träffat), längtar och älskar allra, allra mest! Att man kan känna såhär för sin bebis i magen är obeskrivligt, HUR kommer det kännas när jag ligger där med dig i min famn då? Om känslorna nästan kan svalla över redan, hur kommer det inte bli då? Jag drömmer om att jag är gravid i alla drömmar, magen är med mig vad jag än drömmer. Magen är fin, och den kommenteras i alla drömmar. Inatt drömde jag något häftigt, drömde att bebis sparkade så hela foten kom ut från magen så jag kunde hålla i den! Och det var inte äckligt som man annars kunnat tycka i drömmen, det var något jättevackert och härligt - jag klappade och mös med den lilla, lilla foten och bebis verkade älska det, älska mammas närkontakt... Åhh, sånna drömmar gör ju längtan så mycket större! Jag räknar dagarna, jag vill att tiden ska gå så fort. Jag är så lycklig! Vi är så lyckliga! :)


Vårsolen som värmer mig i ansiktet. Säg min älskling, vilka drag ärver du utav mig? :)
Nyfikenheten kan göra så jag spricker nästan... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0