Akupunktur

Lyckat besök hos sjukgymnasten måste jag medge. Jättebra tjej som berättade, som alla andra, att det är vila vila vila som står på mitt schema framöver. Blä. Fick däremot med mig ett bälte hem, som jag ska testa, och sedan gav hon mig akupunktur vilket har visat sig ha smärtlindrande effekt mot foglossningar så jag tänker ge det en chans. Det var väldigt mysko, stack till rejält med vissa nålar men jag hoppas verkligen det ska ge någon sorts lindring! Hon var helt övertygad om att jag fått sån extrem foglossning tidigt pga att jag är överrörlig. Jo det visste jag ju redan men inte att jag var så överrörlig som jag tydligen är.. Nåja, just to accept.


Nu håller jag tummarna för denna behandling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0