Varning för gravid-inlägg :)

Går ju in i vecka 27 imorgon och tiden rullar på, sakta men säkert. Satt och funderade förut och var glad över att jag åtminstone sluppit läckande bröst, man hör ju att vissa kan få det relativt tidigt men jag har inte märkt av något. Tills nu. Nu har mina börjat läcka och R tyckte det var himla roligt! Knäppgök :) Hoppas det stannar vid att bara komma några få droppar som det gjorde nu, slipper gärna få blöt bh eller fula fläckar redan långt INNAN bebis är här! :P Men lite roligt är det allt, det är ett nytt tecken på att det verkligen börjar närma sig. Tänk när jag sitter här om 10 veckor och skriver att "imorgon går jag in i vecka 37" - DÅ är det nära! Och 10 veckor är ingenting om man ser tillbaka på hur fort 10 gravid-veckor faktiskt gått. Det enda är ju att dagarna går liiiite långsammare nu när jag går hemma och är sjukskriven och dessutom har väldigt ont vissa dagar så jag knappt kan komma ur sängen - men tack och lov har R varit ledig från jobb hela min sjukskrivning hittills och kommer nog vara ledig ett litet tag till innan han börjar jobba igen för att sedan få stanna hemma igen när bebis ska titta ut :) Hade han inte varit ledig så hade dagarna nog varit förjävliga rent ut sagt! Men men, vi mår förövrigt bra såhär på kvällskvisten och nu tänker jag ta mig en stor flaska vatten och se på nya programmet med Filip och Fredrik på femman! Kan man inte missa!

Längtar tills jag ska få göra min fotografering i slutet av mars... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0