Ibland är turen på ens sida!

Men ååh vilken tur jag hade precis! Har suttit i flera veckor och suktat efter en skötväska från märket OiOi, som ser ut som vilken handväska som helst istället för en ful skötväska. Den var mycket billigare på det stället jag hittade den, skulle få betala 909 kr allt som allt och såg överallt att den annars låg på minst 1200 kr. Men har ändå dragit mig från att köpa den, har funderat på om den inte är för dyr, men nu tyckte R att jag skulle köpa den så då gick jag in och beställde och betalade. Det stod att det fanns få kvar i lager så det var väl lika bra att få det gjort - men det har det stått i flera veckor när jag tittat. Men direkt efter min beställning såg jag på väskan
SLUT I LAGER.
HUR mycket tur får man lov att ha? Jag köpte den sista! Åhh, snacka om att vara överlycklig! Det stod CISSI skrivet på den väskan, det vet jag med all säkerhet nu ;) Så den är påväg hem till mig och den ska pryda både vagnen och min axel så himla fint till våren när bebis tittat ut :) Nu är jag nöjd och kan påbörja min storstädning!

Med inspiration från Catwalken har denna skötväska tagits fram - och jag älskar den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0