Gräsänka

Jaha, så var jag gränsänka också :( Buhu. Körde R till Landvetter imorse för han skulle till Irland 5 dagar, så han kommer på måndag kväll igen. Knepigt det är egentligen, så fort jag vet att han är så långt borta så saknar jag honoms så himla mycket mer och allt känns så ensamt - men är han iväg på jobb ett par mil bort så känns det inte alls samma! Hjärnan är bra rolig ibland :) Egentligen skulle jag åkt med honom men resan behövde bokas väldigt snabbt så jag hann inte kolla med försäkringskassan om jag fick åka eftersom man tydligen måste ansöka om det osv. Inget jag orkar med när jag inte ens fått mina första pengar än.. Suck!
Imorgon väntar en skön eftermiddag/kväll för mig och mamma! Vi har bokat behandling på Gildaskolan och ska dit och unna oss lite lyx mellan halv sex och halv åtta :) Det blir ansiktsbehandling och manikyr för min del och en helkropps aromamassage för mamma. Snacka om att det ska bli skönt, hoppas bara att det är bekväma sängar att ligga i med tanke på att jag kan få rätt ont av att ligga på rygg en lång stund, men får väl stå ut så gott det går isåfall. Skönt ska det iallafall bli, en riktig mor och dotter-kväll, en välbehövlig sådan! :)
Nu säger jag godkväll och godnatt - här sitter en sömnig tjej med grus i ögonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0