Born free

Lyckorus! Av vårvädret såklart. Hade en tidig tid hos sjukgymnasten idag, var där redan kl 8 och fick ligga och gotta mig med stickande nålar i 40 minuter. Efter det ville jag inte direkt hem, så åkte bort och hälsade på pappa på jobbet och tog en kopp te och tjötade. Det är nog det som blir det tråkigaste med att flytta från Nol, kommer sakna att ha pappa så nära, på gångavstånd bort. Men en vacker dag flyttar vi nog närmare igen, vill jag tro iallafall :)
Vill helst av allt just nu gå ut och bara njuta av solen och vädret. Men vet att jag kommer få jätteont och vet också att när energin nu äntligen finns så MÅSTE jag få städat lite här hemma. Få städat och kanske rensa lite och packa en flyttlåda till. Vi får se. Men när R behagar vakna så tänker jag tvinga med honom ut en sväng, kanske göra varmchoklad innan och ta med ut och så svänger vi förbi affären och köper varsin semla. Lite fika-mys ute i detta vädret skulle inte sitta fel! :) Hoppas han kan låta sig övertalas till detta, men med mina tindrande ögon och gravida mage så brukar jag få min vilja igenom för det mesta nuförtiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0