Äntligen ska det bli mitt!

Jaaaa! Tänk vad go R kan vara ibland som verkligen tänker på mig. Jag har bara handlat saker som har med bebis att göra det senaste och igår sa han att jag borde unna mig själv något och frågade om det inte finns något jag vill ha. Kunde ju såklart inte komma på något, tänkte bara på alla snygga vårkläder jag ändå inte kommer kunna köpa pga min bebismage. Men så satt jag och kikade runt på bloggar nyss och där var det! Jag har så länge velat ha ett riktigt Humanity for all bracelet men det är ju ett ganska dyrt armband när man väl hittar det i en affär. Men så letade jag runt på nätet och hittade ett för 199 kr istället för 6-900 kr som det annars kan kosta i affär! Wihooo, så R sa att jag ska beställa det så nu väntar jag på att mitt nya favoritarmband ska dimpa ner i brevlådan snarast :)


Såklart blev det ett turkost som är delad favoritfärg med rosa och det är ju så snyggt på en brun arm! Vet att jag kommer bo i armbandet framöver antagligen, tack för nya älsklingar sådär spontant ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0