9th february

Solen har hittat hit idag. Inte ett moln så långt ögat kan nå. Kan vi inte få en hel sommar i år som ser ut precis så? Det känns som det var evigheter sedan vi hade en riktigt bra sommar, eller?
Vet inte vad det är just idag men på MTV spelar dem en hel del sommarlåtar från förra året, så man kan ju inte annat än att längta lite extra... Jag har ju så mycket att se fram emot denna sommar också, min älskade lilla bebis ska vara hos oss och förgylla varenda sekund i våra liv! Igår var jag på mammas jobb och tog en lunch och väntade på henne tills hon slutade så hon kunde få åka med mig hem så slapp hennes sambo hämta henne. Vilken stolt mormor hon är! Det var så underbart att se, hon sken som en sol och berättade för alla gäster att "Det där är min dotter!" Och man riktigt såg lyckan i hennes ögon. Fina mamma! Alla kommenterar ju magen och ska gulla med en, men jag har inte så mycket problem med det, det är ju en fin uppmärksamhet man får. Vissa tycker ju sånt är jättejobbigt, men hade jag varit fylld med vatten eller annat hade jag säkert också tyckt det var jobbigt med massa blickar på min kropp som just nu är en viss attraktion.
Nu har jag hunnit vakna till liv lite så det är dags för frukost!

Fin bild på gravid kvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0