Nyårsafton 2011

Jaha, så tog detta året slut också. Tycker 2011 har gått ruskigt fort, fast det brukar man alltid tycka den här dagen. Tiden går fort helt enkelt! Så bäst att försöka ta tillvara på den så mycket det bara går.

Detta året har varit tusen gånger bättre än 2010 - som ju var det värsta året i mitt liv. Sa förra nyår att "nu kan det bara bli bättre", och visst har det blivit det! Började mitt nya jobb i januari, stormtrivdes från början. Fick fast anställning i början av juni, underbart. Åkte på en helt fantastisk resa till vackra ön Zakynthos i Grekland med R där vi hade all inclusive, dvs. vi åt mat och drack drinkar så det spruta ur öronen tror jag! Hade kräftskiva i Falkenberg med hela släkten Tykon, var längesen alla var samlade så det var supermysigt på alla sätt. Roligaste var nog ändå att precis ALLA lyckades bränna sig i ansiktet den dagen, även de som precis kommit hem från Spanien. Sedan kom ju mitt livs största besked - jag ska bli mamma. Kanske någon av de finaste gåvor man kan få här i livet om ni frågar mig. Sedan renoverade vi badrummet vilket gjorde att jag fick bo hos pappa en månad när R var iväg på jobb, så tacksam för att han orkade med en gravid dotter som mådde illa, kräktes och var allmänt trött och grinig! R inser nog inte att pappa faktiskt fick ta den värsta smällen under tidig graviditet. Var livrädd för folks reaktioner på att vi ska bli föräldrar - behövde jag inte vara då alla har blivit jätteglada och verkligen visat det. 20 december var vi på vårt "riktiga" ultraljud och fick se vårt älskade lilla troll, obeskrivlig känsla! Fick även reda på att några nära vänner också ska ha barn, i början av augusti.

Summering år 2011: Ett ganska händelserikt, otroligt lärorikt och storslaget år!





Alla mina tankar till världens finaste morbror också såklart, som funnits med mig hela året, varje dag. Som äntligen mår bra och får vila, som jag kan se tillbaka på och beundra, lära av och älska för alltid. Du vet att du finns i våra tankar och att vi håller vårt ord - D & A kommer alltid att ha oss och vi kommer alltid att ta hand om dem! Så länge vi lever - Vi möts igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0