Mysmorgon med bebis!

Vilken mysmorgon jag haft med min lilla trollunge. Har allt fått en hel del rejäla sparkar och livstecken från min älskling där inne.. Det är nog det mysigaste av allt just nu! Att känna att bebis mår bra och faktiskt lever, ibland kan jag bli bra orolig - R tycker jag måste lägga av att vara rädd för precis allt men det är svårt, för jag har aldrig någonsin älskat något så mycket som jag gör med trollisen i magen. Det är en obeskrivlig känsla, och tänk då hur det kommer kännas när bebis är född! :) Åh, vad jag längtar.. Har nog aldrig längtat så mycket till våren och maj som jag gör nu, det kommer bli det bästa året någonsin! När vi två blir tre.. :)


Hit ska vi ta dig någon gång lilla trollisen! Till den vackra, öde stranden på Zakynthos där det ligger ett gammalt vrak som vi skrev med vanliga stenar på. Tänk vilka äventyr vi ska uppleva tillsammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0